1. Пригадай відомі тобі приклади з власного життя чи життя твоїх друзів про справжню взаємодопомогу і взаємовиручку. 2. Чи є у твоєму класі такі учні, як дівчинка Катя? Як можна оцінити її вчинок? Прочитай текст і дай відповіді на запитання А. Коломієць Взагалі-то все почалося з жарту. Наш клас привезли у поле на моркву. Неабияка розвага! Ми взяли з собою і волейбольний м'яч, і магнітофон, і їжі вдосталь. Не весь же день робота. Та видно, селяни на інше розраховували. Бригадир, кремезний дядько в чоботях, скептично оглянув нас - в нарядних спортивних костюмах, в легких курточках, модних кепі. - Хто тут дівчата, хто чоловіки, не розберу, -буркнув. - Не суттєво в даному разі, - відборонила нас Наталя Петрівна, класна керівничка.- Всі - учні. - Ну, гаразд, - кивнув головою бригадир. - Треба до вечора впоратись... Хто учні - нехай по два рядки женуть. А хто мужчини - по чотири. Сказав, рукою махнув та й подався на інший кінець поля. Мовляв, самі тут розбирайтеся. Ми стояли розгублені, вчителька теж мовчала. Один Максим не розгубився.
|