Тут студентка Марина Іванівна вирішила, що наш Пундик навмисне морочив їй голову, маючи на меті зірвати фронтальне опитування, яке вона збиралася провести у сьомому класі, і вліпила Грицькові двійку в щоденник. Це взагалі дуже загадкова історія, бо, виявляється, Марина Іванівна йшла заступати вчителя географії у сьомий клас, а як опинилася в нашому, невідомо. Мабуть, вона так хвилювалася тому, що це був у неї перший в житті самостійний урок. А у Пундика виявилася перша в житті незадовільна оцінка - за зрив цього уроку, хоча нічого такого він робити не хотів, а навіть навпаки: прагнув довести, що відсутність у програмі п'ятого класу уроку географії ще не означає, ніби ми не знаємо все на світі. 1. Поясни, чому виникло непорозуміння між студенткою-практиканткою та учнями. 2. Як ти думаєш, чия поведінка в класі насправді заслуговує на незадовільну оцінку і чому? > Шануй учителя, як родителя. > За одного вченого дають десять невчених. > Мудрий ніхто не вродився, а навчився. > Не кажи - не вмію, а кажи - навчусь! > Як дбаєш, так і маєш. > Хто в роботі, той і в турботі. > Маленька праця краща за велике неробство. 1. Напиши невеличкий твір на одну із тем: «Портрет мого друга». «Традиції моєї сім'ї». 2. Напиши твір-мініатюру за одним із прислів'їв про дружбу. 3. Розроби цікаву анкету про дружбу і проведи анкетування серед своїх товаришів.
|