Переглянути всі підручники
<< < 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 > >>

 

Тут студентка Марина Іванівна вирішила, що наш Пундик навмисне морочив їй голову, маючи на меті зірвати фронтальне опитування, яке вона збиралася провести у сьомому класі, і вліпила Грицькові двійку в щоденник.

Це взагалі дуже загадкова історія, бо, виявляється, Марина Іванівна йшла заступати вчителя географії у сьомий клас, а як опинилася в нашому, невідомо.

Мабуть, вона так хвилювалася тому, що це був у неї перший в житті самостійний урок. А у Пундика виявилася перша в житті незадовільна оцінка - за зрив цього уроку, хоча нічого такого він робити не хотів, а навіть навпаки: прагнув довести, що відсутність у програмі п'ятого класу уроку географії ще не означає, ніби ми не знаємо все на світі.

1. Поясни, чому виникло непорозуміння між студенткою-практиканткою та учнями.

2. Як ти думаєш, чия поведінка в класі насправді заслуговує на незадовільну оцінку і чому?

> Шануй учителя, як родителя.

> За одного вченого дають десять невчених.

> Мудрий ніхто не вродився, а навчився.

> Не кажи - не вмію, а кажи - навчусь!

> Як дбаєш, так і маєш.

> Хто в роботі, той і в турботі.

> Маленька праця краща за велике неробство.

1. Напиши невеличкий твір на одну із тем: «Портрет мого друга».

«Традиції моєї сім'ї».

2. Напиши твір-мініатюру за одним із прислів'їв про дружбу.

3. Розроби цікаву анкету про дружбу і проведи анкетування серед своїх товаришів.

 

Переглянути всі підручники
<< < 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 > >>
Используются технологии uCoz