батьками і друзями: він і день, і ніч залишався Інтернетним персонажем і дійшов до 58 рівня. Гра зруйнувала його особистість, перетворила на комп'ютерного монстра, він перестав бути собою, думав, як той персонаж, говорив, як він. Добре, що йому вдалося виборсатися з тих тенет. - І що він тепер робить? - Гм, він і далі грає, але вже контролює себе і свою пристрасть. Та це вже не пристрасть, а захоплення. - У нашому класі багато моїх друзів полюбляють комп'ютерні забавки. Але вони такі однакові і всім швидко набридають! - Я б порадила твоїм друзям перевірити свої стосунки з віртуальним світом (це хобі чи хвороба) і дати відповідь на мої запитання. - Мартусю, а як ти думаєш, чому воно так трапляється? - Що саме? - Ну, що комп'ютер підміняє справжнє життя? - Комп'ютерні ігри приваблюють складними системами завдань і досягнень. Кожна перемога викликає бажання рухатися далі. Виникає ілюзія, що в тому іншому світі ти чогось досягаєш, а в реальному світі у тебе все виходить навпаки. - А як не захворіти на ігроманію? - Є кілька простих правил: Не можна грати під час депресії, при серйозних змінах у твоєму житті, бо ти слабкий, а віртуальний світ в цей момент дуже привабливий. Не варто грати, коли гостро відчуваєш свою самотність. Не став комп'ютер на місце друзів. Роби своє реальне життя привабливим і насиченим. Не втрачай чуття міри і відповідальності. З комп'ютером можна розважатися, але не варто ліпити з гри власне життя.
|