називати себе і вітатися на початку телефонної розмови і прощатися, дякуючи за виявлену увагу, в кінці. Телефонувати варто тільки у справах. Неввічливо забирати у співрозмовника багато часу. Слід продумати про що говоритимеш, чітко відділяти важливу інформацію (дату, час, прізвище). Під час розмови слід робити паузи, які допоможуть співрозмовникові висловити своє ставлення до почутого. Закінчує розмову той, хто зателефонував. Якщо співрозмовник старший за віком або посадою, необхідно дати можливість закінчити розмову йому. 1. Як краще розпочати телефонну розмову з другом? 2. Яких тем не варто торкатися в телефонній розмові? Проаналізуйте ситуації спілкування і внесіть потрібні корективи. 1. - Альо! - Слухаю вас. - А Льоша є? - Ні, він зараз відсутній. - А куди він пішов? 2. - Бібліотека. Я вас слухаю. - А Валентина Іванівна є? - Так, зараз покличу. А хто її питає? - Це Петрик, її син. 3. - Альо! - Алло! - А хто це? - Це Василь Петрович. - Ой, а який у вас номер? 1. Двоє однокласників спілкуються по телефону. Вживай ті слова і ту інтонацію, які засвідчать порозуміння.
|