1. Чи можна погодитися з Оленчиною мамою? Чому? Що ще ти можеш порадити дівчинці? 2. Зістав приклади тактовної і нетактовної поведінки своїх однолітків. 3. Пригадай і наведи приклади ґречності твоїх однокласників. 4. Прочитай варіанти можливих характеристик людини. Які риси характеру хотілось би бачити в своєму другові? Чому? Обґрунтуй свої міркування. Порядний - не здатний на погані вчинки, чесний. Правдивий - який говорить правду, чесний, справедливий. Працьовитий - той, що віддає всі сили і знання для виконання якоїсь роботи. Розважливий - здатний обмірковувати, розумно поводитись, розсудливий. Чванливий - який занадто високої думки про себе, зарозумілий, пихатий. Чепурний - який любить порядок, чистоту, охайно вдягнений, акуратний. Чесний - правдивий, порядний, щирий. Чуйний - співчутливий, доброзичливий, який уважно ставиться до інших. Щедрий - який радо надає матеріальну допомогу комусь, не шкодує своїх витрат, охоче ділиться чим-небудь своїм. Щирий - прямий, відвертий, безкорисливий, правдивий. Пограємося у знайомство. Ось варіанти ігрових ситуацій: Хлопчик знайомить батьків зі своїм другом. Сестра знайомить брата зі своєю подругою. Брат знайомить сестру зі своїм другом. 1. Уяви собі таку ситуацію: Приїхав Олег у табір відпочинку. Направили його у п'ятий будиночок. Там уже два інших хлопці влаштувалися. Сидять і в якусь гру грають. Зазирнув Олег у вікно. Ні, не подобаються йому ці типи. Он той, рудий, мабуть, ябеда. А довгий битися буде. Але нічого, є один прийомчик: враз відстане. І взагалі якісь вони підозрілі, треба мобільник подалі сховати.
|